eflatun sufleler...

"bunları yazmakla, çıldırmaktan kurtulunur mu..?"


"aslında biliyorum, tüm bu anlatma, anlama'n, anladım'ının yüzgörümlüğü takıcısı olma isteğimin, uçan balon kıvamını, herkes kadar.

biliyorum ki yol yok, o bok çukurlarına bata çıka geçmenden başka, senin de, benim gibi.

fantazyanın yeldeğirmenlerine panik atak'lıyordum işte..."
(n' AF ile orik... naçizane...)

6 üvercinka:

onurlandırıcı..

gözümü kaçırdım sanırım..

ben kaçır(a)madım. affola...

bir şekilde, sıkıntılı bir kendine dönüş yaşandığı dönemlerde, sıradan işte epi topu bu, başka olmayacak.. dönemlerin de hem de..

soluksuz kaldığını unutmuş ve hatırladığında işte o an, derince bir tanesini alıp, tekrar düzenlemek gibi nefesini..

bir şeyler uçveriyor..

ve yalnızca tahammülü devam ettirmeye kattıkları için, sırf bu yüzden işte.. mucizeviler..

sırf katlanılır kıldıkları için işte hayatı-portatif oldukları için...

mürekkebin sustuğu yerde bir hakimin koyduğu nokta yine; kalemi kıran kimin elleri..?

bunu bilebilmek için belki...

bir kedi nin dikkati bir insana oranla hep daha kolay çekilir..

sürekli bir temkinden dolayı..

bir insanın dikkati bir kediye oranla daha kolay dağılır hep..

sürekli bir öte^kin^den dolayı..

her^kesin ke(n)di olabileceği yerler de vardır belki.

sürekli bir tel^kinden dolayı...