eflatun sufleler...

"bunları yazmakla, çıldırmaktan kurtulunur mu..?"




"imtina etmek fiilini unutmak istemiyorum; temenni kelimesi ne kadar uzakta ve kullanım dışı. Yaralıyım ve sendeyim. 'gölgene zarf atıyorum sadece', 'olsan da olur', 'tekrar edilemeyecek kadar yabancısın'; 'ben buradaki ateşi oradaki buz için yaktım', 'fuzuliyim dudaklarına' ,'istikrar sayılabilir varlığındaki cehennemim'...


zemheri gibi çökmüştüm kalbine. oysa sen, bensizliğine bile protokol uygulayan bir gard'dın; teşekkülümüzdeki imdat çağrısıyla biçimlendi Joyce, teşekkülümüzdeki fren imalatıyla kurcalandı ciks! bunu tanımlamak zorunda kalışının labirentinde mana nereye neyi zımbaladı öyle fütursuz?!
Böyle muayyen?...


(küçük iskender-harakiri çocukları)


1 üvercinka:

diğeri için utanmak öğrenilen değildir..

öyle bulur kendini insan..

yarım yarım yarılsa..

hepsi olur mu yarılan..