eflatun sufleler...

"bunları yazmakla, çıldırmaktan kurtulunur mu..?"


"masanın üzerinde bir bardak zehir.


masa biliyormuş, bardak biliyormuş, sen biliyormuşsun.


herkes biliyormuş.


ben kalbime aksın için, eğilmişim durmadan…


aklımda uçurtmalar,
kuyruklarındaki jiletleri, gök biliyormuş, ip biliyormuş, sen biliyormuşsun.


ben, rüzgarın böyle arsız bir arkadaş oluşuna ağlamışım bilmeden.
öyle çok kan akmış ki üzerimizden, biri çıkıp söylemeliymiş; bakın! demeliymiş. bakın! burada ayçiçekleri hep birlikte döner gibi güneşin yangınına, ömrünü kelimelerle kurup kelimelerle yıkan, papatyaları dipten kesilmiş bir kır gibi alnınızda atları yorgunluktan ölmüş bir araba gibi yıllarca duran,bir kartopu savaşında ağır yaralanan, hasta, yorgun ve azalan…
şimdi, eşikte yarasa ölüleri, kapıyı açsam…
yapraklara yakın duran camların gücüyle, kapıdan sızan karanlığın yüreğiyle biraz toparlansam.


yürüsem, yürüsem ölene kadar, yürüsem…"
sen ağaçtan sen ağaca..

5 üvercinka:

Zamanı dilimledim ömrüme
Karmaşık karanlığım ellerinde
Zehirli dil
Kanattı
Kızıl düştü ay çöle
Susadım…
Kısıldı sesi çığlıklarımın
Sustum…
Aşk yanıldı...
Yanlışın gölgesinde
Soluksuz seviştim
Soluduğum düşlerimde
Gecene dokundum
Çırılçıplak gündüzlüğümle
Satırlar yapıştı yüreğime
Sıyırdı dilimi
Kemiksiz sözlerim
Önce
Ayaklarım küçülürdü
Gözlerimden
Geçseydi gözlerin
Ağlamadım....
Ağladı kızıllığım
İki kutup bir olup
Sığamadık aynı mevsime
Çocuk
Hangi kış
Güzden önce gülümser
SÖYLESENE !..

içimdeki dava düştü..

u mut tan tek cel se de boş an dım!...

umut etmek acıların en kötüsü ya..can çekişmeyi uzatır sadece...du'l kalmak mı bu şimdi hangi di li geçmiş zaman?

"bütün umutlarınızı kaybetmek özgür..lük..tü.."

fight club

özgür..sek acı çekiyoruz..