eflatun sufleler...

"bunları yazmakla, çıldırmaktan kurtulunur mu..?"


tanrı bi yerden baktı ben kendimden kaçtım, tanrı bi yerden güldü ben kendimden geç tim!...


hayat, filmlerde anlatılan gibiymiş, kendimi bi' şiir gibi hissettiğim ve de cacık kıvamında kırçıl temayüllere gark olduğum şu düşmek, düşüşmek, düşünmek fiillerinin kendini en yakın köprülerden attığı bir ne vi; ben ona resmen.. günlerinde.. saçmalamaktan zerre imtina etmeyeceğimi belirtir, gereğinin yapılmasını arz ederim:


biz, yani dilsizler, fakat boyunlular, kollular, ayaklılar, elliler, altmışlar


kaldırım taşlarını mavi ile kırmızıya boyayan androidler olarak, bir grup orta yaşlı genç anlatım bozukluğu, çıkabileceğimiz kadar indirdik zirveleri -ki bu da türkçede ve her yerde en az zirveye çıkmak kadar..


acaip birşey oldu, adres bana birini sordu. basbayağı adres, böyle sokaklı mokaklı, böyle dallı budaklı; bana birini sordu. ne desem bilemedim. hayatımda ilkbeşinci kez ne desem bilemedim. adresi avuçlarıma aldım, kat elime battı / elimi kesti, bütün sokak camlara döküldü, daire yere yuvarlandı.- şoför bey iki saattir bekliyorum bir olağan üstü vardı? -müs'AİT bi yerde bağyan..

biz, yani sabırsızlar, fakat allahlılar, kitaplılar, kalemliler, emeviler


daha önce bilmediğimiz bir sinema salonundan içeri girip, perdede kendimizi gördük, ohsktir, çok çekiciydik. mamafih üzerimizde ve altımızda ne olduğuna bakamayacak kadar aceleciydik, allahın izniyle dışarı çıktık. indik. bir daha çıktık. bir daha indik. en sonunda çıktık galiba.-


biz, yani tembeller, fakat yetenekliler, beyinliler, zeki ama çalışmıyorlular, değerli frigyalılar, yüksek yüksek egolular,


bakın dün elime ulaşan çarpıcı rapor bir gün içinde tam altmışsekiz, evet yanlış okumadınız tam altmışaltı hatta altıyüzaltmışaltı şarkının duş altında ağlamaya teşebbüs ettiren küvet deliği kıvamındaki kulak deliği dejenerasyonuyla ilişkili olarak, bir dejenerasyonu bu kadar çok seveceğimi hiç düşünmediğimi belirtmekten de geri durmayabilirim, ve fakat şimdi bütün bunları bir kenara bırakıp sizlere gerçek sorunumuz olan konsantrasyon bozukluğunu anlatacağım. konsantrasyon, eski yunanca konsan(dikkat) ve trasyon(toplaşım) kelimelerinin birleşiminden meydana gelen yoğunlaşma anlamında bir kelime. konsantrasyon bozukluğu da bunun bozukluğu, hm. bozukluk hepimizin bildiğimiz gibi; çalışmayan. yani toplamda konsantrasyon bozukluğu; yoğunlaşmanın çalışmaması, yoğunlaşamamak. yani aslında öyle bir yoğunlaşmak ki tüm oluşmamışlıkların toplamından öyle bir ondan bir bundan, bir türk alfabesinden bir yunan alfabesinden, bir arap alfabesinden bir latin alfabesinden harfler alıp, bunu da 'serbest çağrışıyorum' diye gerizekalıca bir nedene bağlamaya çalışmak. tek kelimeyle aymazlık. iki kelimeyle ses kaybı. üç kelimeyle ne dediğini bilmemek. dört de vardır lakin şimdi uğraşamayacağız. yoksa önceden belirttiğimiz küçük şeylerle uğraşırken büyük şeylerin zamanından yemek hatasının ta kendisini yapmış oluruz . bir de "çok kötü şeyler var". çookk...


hayat, nefes aldığımız anların toplamı değil, nefesimizin kesildiği anların topea.. filan, hiç okumadınız mı bi yerde..

herhangi bir klasördeki simgeleri modified sıralamaktan başka hastası olduğum başka bir olay varsa o da herhangi bir klasördeki simgeleri modified sıralamak. bu zaman denilen kavramı kimler bulup tüm dünyaya kabul ettirmişse, saatler, son kullanım, zaman, dakikalar, tarih filan, hepsini sırayla selamlıyorum. özellikle bir dakikayı altmış saniye yapalım üstadım diyen var ya bi tane, pipi kafalı, onu ayrı bir selamlıyorum. ömrümüzden çalıyor şerefsiz. bir tane kitap yazdım orda okudum, bu dakikalar çok çok eskiden yüz saniyeymiş. inanılmaz muhteşem bir harika, değil mi. değil. o kırk saniyenin önemini git takımının maçı bir an evvel bitsin de acilen şampiyonluğu kutlasın isteyen taraftara zor. metroyu bir saniyeyle kaçıran adamdan bize ne, otursun yenisini beklesin. son metroysa da yeniden alsın otomata para atıp, ne bileyim bilerek bilmiyorum. zamanı ve diğer bütün yaşamsal sorumluluk lağım çukurlarını düttüredip, şiddetle sigara içesim geliyor zaten ben resmen..


saç malanmaz taranır hem. uuu beybi..


0 üvercinka: