eflatun sufleler...

"bunları yazmakla, çıldırmaktan kurtulunur mu..?"

Kızgınken,

böyle

bir

şey

oluyormuşum

ben...

Sonra


böyle


çekip


gidiyormuşum


misal...




O


Lâcivert


Ülkeye...

Size ne bütün bunlardan diğ'mi..?

Ah, tabii ben bunu nasıl düşünemedim?

Uykusuzluğuma, şuursuzluğuma veriniz..

Anlamoor, bilmoor kimse..

Bayılazaaiimmm vire...

6 üvercinka:

When you're mad,
I can enjoy your silence...


bu da benden geldi...

"words like violence
break the silence
come crashing in
into my little world"

gelsin benden de o zaman...

kızdığı zaman bile güzel olan sana... :) bugün tuhaf bişiy oldu tuhaf diil çok sevinçli aslında kendi adıma, kendimi adeta moron gibi hissettiren olay ne biliomusn...dışarı çıkıp biraz yürüyelimmi dedi, o o olur dedim...saten ben çaarmasam senin çaarcan yok dedi öle ya...kendimi bi an kötü hissettim ama heycanım onu bastırdı ya sana bunları anlatmama kızmazsın umarım bilmiorum buarada iyi bayramlar sana .....kendine çok ii bak....

heyecanlandığı zaman bile şeker olan sana..:)

yürümek güzeldir:)

koşmak da, ıslık çalmak da, bayır aşağı yuvarlanmak da, yerde bir kertenkelenin gölgesinden ürküp yanındakine böyle kesintili cümleler kurmak da.. yapınız çokça:)

saatiniz çalmadan..

Süslü kelimeler,kişiyi süsler sadece...
Zor olan sadelik,saflik,arinmislik...
Dener misin ?
NE BU BÜYÜME CABASİ ?????
Anlar kişi bi gün de,geç olur...
Nietzsche'den önce,Yunus'u tanimak lazim...
Yoksa içi boş oluyo cümlelerin...
M.Cem K.

hmm..denerim..

ama işte türkçemiz pek lastikli, bi' yerden sonra anlamayana sivrisinek saz "oluyo"..