eflatun sufleler...

"bunları yazmakla, çıldırmaktan kurtulunur mu..?"


"ben böyle seviyorum işte

zerafetini, gaddarlığını..

olduğun şairi,
olamadığın erkeği seviyorum

bir zamanlar çocuk olduğun

ve bir gün ceset olacağın için seviyorum"


heloise

2 üvercinka:

:.(

Kendimi düşürülen çoçuk ceninlerine benzetmiştim. Şişe içinde saklanan. Annenin şişede sakladığı cenini düşünmüştüm. Şişeyi büfenin alt katına koymuştu. Ceninin yanında reçel kavanozları vardı. Kendimi bir et parçası yerine koymak istedim. Söğüş gibi. Dokuları teyel teyel sarkık.

Ama işte kişiliğimin artıklarını başıma topladım. Bilinç duygu ve düşünce öncesi bir et pıhtısına yönelmek özentisinden caydım.

Giriştiğim ilk direnmelerin tümü de ....

Bunları katılaştırmak gerek dedim.

Sesim şişenin içinde dört döndü.

O demden sonra sesimdeki direnmenin ..... eye koyuldum.

Dalacak olsam, şişedeki sesim önüme çıkıyordu..... andaç gibi