eflatun sufleler...

"bunları yazmakla, çıldırmaktan kurtulunur mu..?"

"Zamanı yaralarla ölçen kadın" ; o benim..

"Uzak bir telefonda ağlayan yağmurlu genç kadın" da olabilirim ama şimdilik teyakkuz gerektirmeyen bir tarumar tantanası içinde..
dı dı dı dı dıt dıttt dıttt dıııııtt...
Üstümden geçen onca şeyin altında kalamıyor, altımda kalan onca şeyin üstünden geçemiyorsam böyle havada asılı; düşmüyorsa işte hatlar bir türlü; yer çekimi değil, gökitimi bu!..
Hani; bir tartışma veya kavgadan yorulmuş, kulaklarını tıkayıp bağıra bağıra lalalalalala diye şarkı söyleyen kız çocuğu gibiyim ya da, en çok.. Yoruldum.. Herbişeylerden.. Hepsinden.. Tek tek sayamayacaklarımdan.. Bahar gelmiş oysa, "avazın çıktığı kadar bahar" gibi ucuz kelime oyunlarına hala alet ettirecek kadar bizi.. Güneş filan var işte, bulut var, çiçekler var küçük küçük, kuşlar var, bildin mi? Hani salkım-saçak, savruk ve de kavruk ilkyaz öncesi, gugukçuk kuşu var,..? Gideceğim ben ama olsun sen yine de gel; günahlarından kop gel, uykularından kaç gel, umutlarından kap gel vre, ha...?
Nerdeysen ama nerdeysen, her kimleysen, her kimsen..



P/S: Teoman abimizin son albümü dinlenmekte; "uçurtmalar" , "çoban yıldızı" ve "mavi kuş ile küçük kız" dikkat çeken şarkılar, özellikle sözlerini Elif Şafak'ın yazdığı "Uçurtmalar"; güzel, pek güzel..


P/S:2: Hı hı, Teoman dinleyip Elif Şafak okuyan bir genç kızım ben, gizli defterim bile var.


Son P/S: Kulaklarım tıkalı ki, haala...



LaLALaLALALALlLlaALalaLaLlALAlla



2 üvercinka:

aylardır panomda asılı duran sözler sonunda müziğine ve her kelimeyi ayrı ayrı sahiplenen bizlere kavuştu. iyi oldu.

bahar varya bir de, o bahar da bize böyle yakın, böyle tanıdık gelir mi acaba? merak konum bu. dertler, defterler, intihar kokan kelimeler, bahar temalı rengine yeniden ve yeniden kavuşur mu?

"rüzgarda savruk, başına buyruk"
ama olmadan asla buruk,
uçulur mu?

Bahar o kadar uzak ve o kadar yakın ki sevgili Nevin; uyruğu yok bu mevsimlerin, içimizden gelip geçen renklere yazgılıyız çokça; dışımızda kalan seslere..

Söylemiş üstad; iç iklim sahici olan; yoksa tüm bu kar-kıştan bahara ne..?

"dostum dostum güzel dostum
bu ne beter çizgidir bu
bu ne çıldırtan denge
yaprak döker bir yanımız,
bir yanımız bahar bahçe.."