eflatun sufleler...

"bunları yazmakla, çıldırmaktan kurtulunur mu..?"

Bilenler bilir; "bir çiçek yılı sonra" diye çok eskılardan bir albüm var; "murat özyüksel" diye bir adam var, içinde deli işi şarkılar var, ne yapıp edip, edininiz bir yerlerden, kendinize bir iyilik yapın ve bu şarkılardan yoksun kalmayın; güzel bir pazar sabahında dj iniz.. öehh.


bu sabahki mutumsu şımarıklık dalgalarının sebebi uzun bir aradan sonra tekrar Bursa'da olmamdan, tadı damağımda kalmış öğrencilik hayatının güzelliğini bir kere daha temize çekiyor olmamdan, İstanbul'daki mutsuz suratlardan sonra Görükle'deki cıvıltılı öğrenci populasyonu ve arkadaşlarımla eski günleri yad ediyor olmamdan kaynaklanıyor, evet, heleloy.

yok yok geri dönerim ben bu şehre, "bir çiçek yılı sonra" yı bile bulmaz belki..

demişti biri zamanında; "bir şehri neden sever insan?"..

ama yani dinleyin siz bu albümü muhakkak, her bir şarkı birbirinden büyülü ve orijinal, daha önce neden keşfetmediğime hayıflanıyorum ben de, ama şimdi kendimi Bursa sokaklarına atıciim ve geçicek hepsi. hayıf.


p/s: albümdeki güzel şarkılardan biri de "günaydın sabah" ...

sözlerini de yazayım da tam olsun; ehe:

kiminin adını sildik defterimizden
kimi oyalı yazmalarla dolandı boynumuza
açtık açıktık sarmaya hazırdık ki
iki kucakla
yine de
ya biz geç kaldık
ya biraz erken geldi.
beklediğimiz,
beklediğimiz

günaydın sabah,
adını sildiklerimiz
günaydın sabah,
yanı başımızdaki

sevda, sevda, sevda


...

3 üvercinka:

Slm..zerdüştü hangi anlamda kullandığını bilmiyorum ama bildiğim yazılarında yüzüme çarpan bişiler olduğu..bu "bir çiçek yılı sonra" şarkısını hatta murat özyükseli duymamıştım..youtubeden teomanın yorumuyla dinledim..ve çok güsel bi şarkı..ama hiç bi yerde bulamadım..bana yardımcı olabilirmisin?

albümü şu linkten indirebilirsin Firuze:

http://www.rapidsafe.org/?5OokECRs

gerçekten çok iyi bir albüm, "bir çiçek yılı sonra"nın yanı sıra, "günaydın", "yağmur", "yağmurlara söyle" gibi şarkılara da dikkatini çekmek isterim, çektim.

Çok tşk ederim..dikkatimi çektiklerin çekim alanımda..