eflatun sufleler...

"bunları yazmakla, çıldırmaktan kurtulunur mu..?"

bütün bulutların içimden kopup geldiği, sonra yine içimde bi' yerde toplanıp, bi' türlü çarpışıp yağamadığı günler geçiyor..

u'mutualist yaşam. yaşam?


gelicem bi' ara, hoş vaktim olduğunda filan.

2 üvercinka:

ne geçti başından bilmiyorum.. bir ölüm yada kalım.. hangisi gerekir bunca susmak için, bilmiyorum.. niye bekledim sanki ben günlerce hiç tanımadığım’ın yazacağı cümleleri? bu kadar mı tavan yapmıştı kelimelere olan hasretim?

Uzun bi aradan sonra,
Yeniden,
Hoş geldin : )

içinde birikenlere ve bulutlara, beklendiğini söyle.. akıtsınlar artık o içindeki bilinmezliği, kelimelerin gün yüzüne çıksın : )

O kadar siyah ki şimdi kalemin kağıda düşürdüğü; gölgesinden ürker harfler, loşbuldum yine de..

"ümitler en kolay becerdiğim,
kelimeler kafi.."